Praktisk info ang. nøglebrik
FAQ
- "Min nøglebrik blev udleveret i går, men virker ikke?".
- Der kan gå 2-3 dage før at nøglebrikken virker, og du vil få besked når den kan bruges.
- Der kan gå 2-3 dage før at nøglebrikken virker, og du vil få besked når den kan bruges.
- "Hvis jeg har været medlem af fitnesscentret før, hvordan tilmelder jeg mig igen?"
- Vælg det ønskede kontingent på hjemmesiden, og log ind med din konto. Hvis du har glemt kodeord, så tryk på "Glemt kodeord". Det er vigtigt du bruger samme konto som sidste gang du var medlem, for at kunne genaktivere nøglebrikken igen.
- Vælg det ønskede kontingent på hjemmesiden, og log ind med din konto. Hvis du har glemt kodeord, så tryk på "Glemt kodeord". Det er vigtigt du bruger samme konto som sidste gang du var medlem, for at kunne genaktivere nøglebrikken igen.
- "Min nøglebrik virker ikke og den blinker rød".
- Tag fat i Nicolaj Witt på tlf: 30 34 89 50 for at få den aktiv igen.
- Tag fat i Nicolaj Witt på tlf: 30 34 89 50 for at få den aktiv igen.
- "Jeg er træner, og har nu tilmeldt mig Fitness, men nøglebrikken virker ikke til centret?"
- Det skyldes, at din bruger skal sættes op til begge ting. Kontakt da Nicolaj Witt på tlf: 30 34 89 50
- Det skyldes, at din bruger skal sættes op til begge ting. Kontakt da Nicolaj Witt på tlf: 30 34 89 50
- "Jeg er træner, men min nøgle virker ikke til omklædning ude fra og boldkælderen."
- Du skal sikre dig, at nøglebrikken har været aktiveret på den yderste bagindgang til hallen, før at den kan bruges.